Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Ρουσοχατζάκη Μαρία - Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος


Η Μαρία Ρουσοχατζάκη ( Λογοπαθολόγος και συγγραφέας παιδικών βιβλίων ) είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο Ηράκλειο με τον συνδιασμό Ανοικτοί Ορίζοντες του κ. Γιάννη Κουράκη .
Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω την Μαρία αρκετά μεγάλο διάστημα θα ήθελα να γράψω ότι είναι από τους ανθρώπους που προσφέρουν τα μέγιστα με ότι ασχοληθούν . Είναι μεγάλη επιτυχία για τον Δήμο Ηρακλείου και για τον κ. Γιάννη Κουράκη να έχει τέτοιες συνεργασίες στο ψηφοδέλτιό του .
Σίγουρα με την Μαρία ο ψήφος σου θα έχει λόγο και η πόλη του Ηρακλείου διά-λογο όπως αναφέρει και η αφίσα που σας παρουσιάζω παρακάτω.
Τα λόγια είναι περιτά για την Μαρία Ρουσοχατζάκη . το βιογραφικό της , οι δραστηριότητές της , η επαγγελματική της καριέρα μιλάνε από μόνα τους .
Σας τα παραθέτω για να σας θυμίσω ότι στηρίζω Μαρία Ρουσοχατζάκη για να έχει η ψήφος μου λόγο.


  • Βιογραφικό Μαρίας Ρουσοζατζάκη


Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στο κέντρο του Ηρακλείου. Θυμάμαι την πλατεία Δασκαλογιάννη από τότε που η ΔΕΗ,η Εφορία, τα ΚΤΕΛ και τα Ταξί είχαν την έδρα τους εκεί!
Πήγα στο Καπετανάκειο και κατόπιν αποφοίτησα από τη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσα, με άριστα, Master of Science στον τομέα της Παθολογίας του Λόγου, στα Boston και Northeastern Universities στη Βοστόνη των Η.Π.Α.
Εργάστηκα εκεί, κλινικά και ερευνητικά, για δύο χρόνια και επέστρεψα στην Κρήτη το 1991. Έκτοτε, εργάζομαι ως Λογοπαθολόγος στα γραφεία μου, στη Ζωγράφου 1 και στην Έβανς 83 - 85, όπου λειτουργούν περιλαμβάνοντας διάφορες ειδικότητες σχετικές με την αξιολόγηση και θεραπεία διαταραχών στην επικοινωνία και τη μάθηση του παιδιού.
Συγχρόνως, παρακολουθώ ενήλικες με διαταραχές λόγου και φωνής.
 Είμαι άμισθος επιστημονικός συνεργάτης της ΩΡΛ κλινικής του ΠΑΓΝΗ και μέλος της επιτροπής αξιολόγησης των ασθενών που είναι υποψήφιοι για κοχλιακό εμφύτευμα.
 Έχω συνεργαστεί επίσης με:
  *Το Σχολείο Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες της Ζωοδόχου Πηγής 
  * Το Ειδικό Σχολείο Ρεθύμνου
  * Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Συλλόγου «Αγάπη»  στο Ρέθυμνο, όπου έχω διατελέσει και υπεύθυνη Συνοδευτικών Υποστηρικτικών Υπηρεσιών 
* Το Ίδρυμα Χρονίων Παθήσεων Λασιθίου στον Άγιο Νικόλαο.
 Από την ΩΡΛ κλινική του ΠΑΓΝΗ έχει τυπωθεί η δουλειά μου «Οδηγίες για τους Λαρυγγεκτομηθέντες και το περιβάλλον τους»  και από το Ιατρικό Ρεθύμνου, έχει τυπωθεί το: «Μέση ωτίτιδα και εξέλιξη του λόγου».
Στο επιστημονικό σύγγραμμα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης «Σύγχρονη ΩΡΛ» έχω συμμετάχει με το κεφάλαιο «Διαταραχές Φωνής».
 Έχω διδάξει στο Διδασκαλείο του Παν/ίου Ρεθύμνου, σε Προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΠΕΚ) νηπιαγωγών και σε πλήθος σεμιναρίων για δασκάλους, νηπιαγωγούς και ειδικευμένους γιατρούς.
Πρόσφατα ξεκίνησα συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, διδάσκοντας μαθήματα Συμβουλευτικής Λογοθεραπείας στα πλαίσια μεταπτυχιακών προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής.
Συμμετέχω σε ερευνητικές ανακοινώσεις σε συνέδρια του εσωτερικού και του εξωτερικού. Επίσης, παρακολουθώ ερευνητικά προγράμματα, ώστε να είμαι ενημερωμένη για τις τρέχουσες εξελίξεις της επιστήμης μου.
 Συνεργάζομαι με τη στήλη Ιατρικά της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία», αλλά και με τις τοπικές μας εφημερίδες.
Για χρόνια συμμετείχα σε εβδομαδιαία τηλεοπτική εκπομπή του ΚΡΗΤΗ ΤV, με στήλη σε σχέση με τα παιδιά και τον πολιτισμό.
 Από το 2005 ασχολούμαι με τη δημιουργία και έκδοση παιδικών βιβλίων που αποτελούνται από υλικό δουλεμένο με εκατοντάδες παιδιά που έχουν εξεταστεί και δουλευτεί από εμένα και την ομάδα μου, μέσα σε σχεδόν 20 χρόνια θεωρητικής και πρακτικής εμπειρίας.
Τα βιβλία διακινούνται σε όλη την Ελλάδα και είναι η τελευταία μου αγάπη!
 Εδώ και δύο χρόνια συντονίζω τη Λέσχη Ανάγνωσης «Δια-λογος»  που διοργανώνει πλήθος εκδηλώσεων στην πόλη σε σχέση με το βιβλίο.
 Συνεργάζομαι με την Εταιρεία Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου, που κάνει σπουδαία δουλειά σε σχέση με την άσκηση βίας στις ευαίσθητες ηλικίες και με το Σύνδεσμο Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Νομού Ηρακλείου.
 Είμαι μάνα δύο αγοριών 18 και 15 ετών που μου συμπαραστέκονται σε όλα αυτά που κάνω, μου δίνουν ιδέες και πρώτα αυτοί ακούνε ό,τι ετοιμάζω!
 ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ?
 Στα πλαίσια της συγγραφικής μου δραστηριότητας, εκδόθηκε από το Δήμο Ηρακλείου το Μαΐο του 2010, ένα οικολογικό παραμύθι για να ταξιδέψει στα σχολεία της πόλης μας και να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε σχέση με το περιβάλλον.
Τότε συνεργάστηκα για πρώτη φορά με το Γιάννη Κουράκη και όταν μου ζήτησε να συμμετέχω τώρα στο ψηφοδέλτιό του, το δέχτηκα με χαρά και προσμονή να κάνουμε πολλά πράγματα στο Δήμο!
Νομίζω, ότι αυτό που όλοι πρέπει να αναγνωρίσουμε είναι ότι η πόλη μας τα τελευταία 8 χρόνια έχει δείξει μια ωραιότατη εικόνα, ανεξάρτητα από το ότι σαφώς υπάρχουν πολλά ακόμη που πρέπει να βελτιωθούν.  
 Θέλω λοιπόν να διοχετεύσω τη δραστηριότητα μου, τις γνώσεις και την εμπειρία μου σε στοχευμένες ενέργειες στα πλαίσια του Δήμου, έτσι ώστε η πόλη μας να γίνει πιο φιλική, πιο υποστηρικτική, πιο καίρια στα ζητήματα που αφορούν τα παιδιά και την οικογένεια. Ιδιαίτερα μάλιστα για παιδιά που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα ένταξης, κοινωνικής και σχολικής.
Νομίζω, υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης των υπηρεσιών και της προσφοράς εν γένει του Δήμου, στην ενημέρωση, πρόληψη και παρέμβαση
σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με το παιδί, αλλά και το βιβλίο, την καθαριότητα, το περιβάλλον.
 Τόσα χρόνια διδάσκω σεμινάρια σε γονείς, που έχουν σχέση με: την εξέλιξη της επικοινωνίας του παιδιού από τη γέννηση του μέχρι τα πρώτα χρόνια
της ένταξης του στο σχολικό περιβάλλον, την αλληλεπίδραση του
προφορικού με το γραπτό λόγο και τη σημασία της παιδικής αφήγησης και αναδιήγησης  αλλά και τους τρόπους που πρέπει να γίνεται,
ώστε να βελτιώνεται η ολοκλήρωση του γλωσσικού συστήματος του παιδιού και η επαφή του με το γονιό. Τώρα ίσως έχω τη δυνατότητα να τα κάνω αυτό στα πλαίσια του διευρυμένου πλέον Δήμου μας:
Με ενημερώσεις σε σχολεία όλων των βαθμίδων, σχολές γονέων, στήριξη μονογονεϊκών οικογενειών, κοινών δράσεων σχολείου και Δήμου, για  τον πολιτισμό και την βελτίωση της πολύς μας, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά.
 Έχω αποφασιστικότητα, αμεσότητα, επιμονή και πείσμα να τα καταφέρω σε ένα τομέα που είναι καινούργιος για μένα σε επίπεδο δημοτικής συμμετοχής. Ωστόσο, επειδή όλα αυτά τα χρόνια κάνω διάφορα σε σχέση με τα κοινά, τώρα είναι μια ευκαιρία να τα εντάξω σε επίπεδο Δήμου και θέλω, ελπίζω, επιδιώκω, στους τομείς των ενδιαφερόντων μου, να κάνω μια θετική διαφορά!
 Ζητώ την ψήφο σας, τη στήριξη σας, τα δικά σας θέλω μαζί με τα δικά μου για να κάνουμε κάτι καλό για τη πόλη μας!  



  • Και επιεδή κάθε σοβαρός υποψήφιος καταθέτει τους στόχους και το όραμά του για να μπορεί να κριθεί από τους πολίτες για το έργο του , η Μαρία Ρουσοχατζάκη το έκανε .
Σας το παραθέτω 
Η πόλη μας πρέπει να είναι όμορφη, καθαρή, λειτουργική και περιβαλλοντικά ευαίσθητη. Και βέβαια κοινωνικά και μορφωτικά ουσιαστική και σεβόμενη την ιστορική της κληρονομιά.
Σε κάποιους από αυτούς τους τομείς θεωρώ ότι μπορώ να συνεισφέρω.
Δουλεύω ως λογοπαθολόγος εδώ και 20 χρόνια στο Ηράκλειο, συχνά ταξιδεύοντας και σε άλλες περιοχές της Κρήτης για να αξιολογήσω αλλά και να δουλέψω με παιδιά και ενήλικες με προβλήματα λόγου και φωνής. Διδάσκω την επιστήμη μου σε μαθήματα στο Πανεπιστήμιο, σε σεμινάρια, σε σχολές γονέων. Τα τελευταία χρόνια γράφω βιβλία για παιδιά και προσπαθώ να μάθω να διδάσκω τους γονείς τους πώς να ασχοληθούν δημιουργικά με τα παιδιά τους. Συντονίζω τη λέσχη ανάγνωσης «Δια-λογος», που διαβάζει βιβλία και προσπαθεί με διάφορες εκδηλώσεις να τα επικοινωνήσει με άλλους συμπολίτες μας.
Αν εκλεγώ δημοτική σύμβουλος θα προσπαθήσω, με ήδη υπάρχουσες δομές του δήμου ή δημιουργώντας καινούργιες, να δώσω προγράμματα: α) βοήθειας σχετικά με την επικοινωνία και το μεγάλωμα του παιδιού, κυρίως σε νέους γονείς, οικογένειες σε κρίση ή μονογονεϊκές, ανύπαντρες μητέρες, γονείς σε διάσταση. (σχολές γονέων, σεμινάρια) 
β) για να προχωρούν σωστά τα παιδιά στα εξελικτικά στάδια της ανάπτυξης (να «πετούν» στην ώρα τους την πιπίλα,  το pumper, το μπιμπερό, να ζωγραφίζουν, να λένε τραγούδια και παραμύθια.(σχολές γονέων, σεμινάρια)
γ) για να μπορούν τα διαφορετικά παιδιά (παιδιά με κάποιο πρόβλημα) να μεγαλώνουν με αγάπη και να εντάσσονται πιο εύκολα. (ενημέρωση, στήριξη)
δ) έγκαιρης παρέμβασης για προβλήματα λόγου και επικοινωνίας, εφαρμόσιμα στους παιδικούς
ε) για την τρίτη ηλικία, πραγματοποιήσιμα στα ΚΑΠΗ.
στ) για να περνάμε καλά διαβάζοντας, αφού υπάρχουν βιβλία για όλα τα γούστα και άνθρωποι που μπορείς να μοιραστείς τα όσα έμαθες ή απόλαυσες διαβάζοντας. (Βικελαία, λέσχες ανάγνωσης)
Νομίζω ότι είμαι καλή δασκάλα και μπορώ να μεταδώσω αποτελεσματικά αυτά που ξέρω.
Είμαι οργανωτική, αποτελεσματική, επίμονη, συστηματική και θέλω να στηρίξω το κοινωνικό πρόσωπο της πόλης μας.
  
Μαρία Ρουσοχατζάκη
Λογοπαθολόγος M.S.,C.C.C. – Συγγραφέας παιδικών βιβλίων
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος 1ου (κεντρικού) Δημοτικού Διαμερίσματος Ηρακλείου

Μακάρι σαν εσένα να ήταν όλοι οι υποψήφιοι Μαρία . Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στον αγώνα σου .
Αντώνης Παπαχρυσάνθου - Αθηνά Τζώρτζη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου